sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Prinsessajuttuja



Prinsessaleikit ovat tulleet monille tutuiksi - etenkin minulle. Pienestä pitäen lempparileikkini on aina ollut painaa kultainen kruunu pääni päälle ja tuntea kuinka egoni humahtaa aivan uusiin sfääreihin. Kukapa ei nyt tahtoisi olla se ihanin, kaunein ja mahtavin.

Minä olen Pihla, produktiomme kuopus, 18-vuotias naisenalku, abiturientti Sibelius-lukion tanssilinjalta. Mestaritontun seikkailut on ollut minulle ihana retki ja matkan aikana mukaani on tarttunut oppien lisäksi paljon uusia ihania ihmisiä.

Prinsessa Sarasteen rooli olikin minulle ihana mahdollisuus palata hetkeksi takaisin lapsuuden prinsessaleikkeihin. Arkeani on piristänyt syksystä lähtien mahtava työryhmä ja produktio - niin ja mahtava rooli. Haastetta produktiossa onkin riittänyt; laulua, tanssia ja lahjakkaiden kollegoideni taitojen ihmettelyä. Muita seuratessa huomaa itsekin oppivansa koko ajan jotain uutta, siksi pyrinkin imemään kaikki mahdolliset tiedot ja taidot itseeni mitä vain näen ja kuulen.

Minun Sarasteeni on itsenäinen, lempeä, iloinen, rakastava ja rakastettu. Saraste rakastaa lähimmäisiään ja ihmisiä ja on hyväntahtoinen - välillä jopa liiankin. Hän tahtoo kaikille hyvää ja saattaa välillä jopa ärsyttävän paljon ajatella muita ennen itseään, mikä taas kostautuu hänelle itselleen. Tarinan aikana Saraste oppiikin tämän kantapään kautta, mutta onneksi kaikki loppupeleissä päättyy hyvin, juuri niin kuin oikeassa prinsessasadussa kuuluukin.

Ihanaa kevättä kaikille prinsessoille ja prinsessamielisille!


Pihla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti